Alla inlägg den 3 maj 2010

I fredags jobbade fram till halv 4, mkt jobb. Åkte till Coop och handlade mat. tänkte till Campus o tittade på majbrasan,träffade vänner där. Känns inte bra för mig. Så stannade jag hemma ensam.

Lördagen på em till stan, träffade killar o tippade. Har tänkt hemma. killar fårgade om de kan hälsade på mig o vi tittade på TV fotboll. Villa - Barca kl 22. Ok säger jag, bjöde dem ostbrickan med ölet. Heja .....Barca vann 4-1, jag satsade 10 kr för Bojan gör tredje målet, fick rätt fick 31 kr. Bra små belopp  .

Söndagen hälsade på mamma hem, morbror Kjell o Kristina var hos dem. fikade o pratade lite...Kristina visade mig digitalkamera, Oj mkt snö på vägen Arjeplog till Malå, sa Kjell.. ca 10 cm snö...Här finns inte snö, bara småa hög snöa...

Kjell o Kristina vill titta på min lgh, hm...De följde med o hälsade kort stund. de tyckte att min lg är välstädat, jag tackade. Kopplade av i hemma. Sovde sent efter 24 tiden. Vaknade kl 6.10, bryggde effak, tvätta, borsta tänder o fika efter cyklade till jobbet...

// Mårten


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards