Alla inlägg under april 2010

Av Mårten, bor i Ubmeje Söderberg - 30 april 2010 11:34

I natten kom tösnö, ca 2-3 cm, 0 grader. Nu ska jag lunch. Här arbetsplatsen stänger kl 12. Jag tänker jobba fram till 16. Få se om jag slutar tidigare, handlar mat. Men har mkt jobb kvar i verkstad. Hoppas klar före...Ni få ha trevlig Valborgshelgen!!

// Mårten

Av Mårten, bor i Ubmeje Söderberg - 25 april 2010 19:19

Igår var ganska fint vädert, cyklade till stan o träffade Stefan, blaba...Tills kl 17 gick vi till df lokal. Åt köttfärset o pasta med grönsaker. MKT gott. Tacka Bitte lagade mat. Efter spelade plump, det var 10 personer med. Vi spelade o kul kväll. Drack ölet  . alla gick hem. Ulf skjutsade mig o Bitte hem. Snällt av Ulf. Nöjd!!!

Idag fint vädert, jag bytte sommardäck, lufta rätta däck. Körde till Myrorna o ge bort massor gardiner, jag använder inte...Nu har åt pizza, mätt. väntar på nybrygg kaffe. Samt titta på TV fotboll, koppla av.

I morgon ska hälsa på mor, sen vi ska åka till Jonas hem o byter sommarsdäck till mors bil.

pennan Mårten


Av Mårten, bor i Ubmeje Söderberg - 23 april 2010 08:51

Vaknade kl 6, brygga effak. Körde till arbetsplats. Ganska ok med vädert. skönt helg!

Efter jobbet ska till bad,   vedbastun med killar. Oxå tippar tipset. I mrn ska till df o spelar plump, kul!!  


Av Mårten, bor i Ubmeje Söderberg - 22 april 2010 18:51

Jobbade till fikarast. Fick sms av Posten att mobil paket har kommit. Jag hämtade pkt på Preem, tillbaka till jobb..O öppnade där Sony Ericsson Hazel. O jag prova, testa o inställa allt klart. Så lätt..efter prövade sms till kompis o få tillbaka, ojoj ovan, även videosamtal funger BRA. Jag är van med Nokia mobil i många år..Pröva nytt annat mobil  



  

Av Mårten, bor i Ubmeje Söderberg - 20 april 2010 19:56

Har försovit imorse  , kom försent till jobb, 7.45 Men inte fara har flextid, slutade kl 16.45 Cyklade hem. Hoppas att ledig tvätt efter kl 18, puhh LEDIG. Stoppade in fullt kläder i både tvättmaskin. Lagade gott middag. Efter har hängt upp i tumlare ,torkskåp. Nu kaffe  . Snart börja TV fotboll  Inter - Barcelona  .


// Mårten



Av Mårten, bor i Ubmeje Söderberg - 18 april 2010 21:12

Idag har jag koppla av i hemma. Skönt! Ganska blåsig idag..

Tittade på europisk TV fotboll. Ska jobba trist måndag.

// Mårten

Av Mårten, bor i Ubmeje Söderberg - 18 april 2010 16:35

Åt igår,flingor,hjortronsylt,mjölk. Gott!1 Efter for till Vdl årstämma..


  

Av Mårten, bor i Ubmeje Söderberg - 18 april 2010 16:30

Halvmåne fredagkväll från min balkong. Vackert!! 

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards