Direktlänk till inlägg 10 april 2010

Var på stan

Av Mårten, bor i Ubmeje Söderberg - 10 april 2010 17:20

Jag var på stan idag o träffade killar på Cafe Station, fikade. Gott!!!  Tippade på V65 och stryktipset. Det var ganska soligt!!!  Efter jag o Stefan till Dressman, kollade rea kläder. Köpte skjorta för 100 lapp. Han köpte byxa o skjortan. Träffade Pere oxå..Efter for jag hem. Lagade gott köttfärset o spagetti, nöjd middag! Lite titta på TV fotboll...

Innan jag ska hämta B och ska hälsa på Ulf hem och dissa om VDL..

Efter ska hem o titta på TV fotboll   Real Madrid - Barcelona...

Trevlig helg!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


   MT Julbord 21 dec 2010

  December månad. Tiden går fort, snart är julafton. Jag, min barn Malin och Jonas har hälsat på min yngste dotter Camilla hem i Helgum i lördags, Hyrde bil Skoda Fabia. Vi tittade på söt ny baby, 7 veckor. Han heter Charlie.    Stannade till k...


Igår var jag på stan, träffade Erik med frun..Vi fikade på NK, vi tippade tipset o V75. Efter gick till Gregers o Dressman. Erik köpte jackan, skjorta. Jag köpte 2 st kort skjorta på DRESSMAN. Skönt ute   VARMT. Cyklade hem o lagat mat. Efter klippte...

I fredags jobbade fram till halv 4, mkt jobb. Åkte till Coop och handlade mat. tänkte till Campus o tittade på majbrasan,träffade vänner där. Känns inte bra för mig. Så stannade jag hemma ensam. Lördagen på em till stan, träffade killar o tippade. ...

I natten kom tösnö, ca 2-3 cm, 0 grader. Nu ska jag lunch. Här arbetsplatsen stänger kl 12. Jag tänker jobba fram till 16. Få se om jag slutar tidigare, handlar mat. Men har mkt jobb kvar i verkstad. Hoppas klar före...Ni få ha trevlig Valborgshelgen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards